Sunday, August 30, 2009

今晚我下廚- 煎三文魚腩

今曰好想食我嘅至愛~ 三文魚,而禁啱老公仔今日又想休息唔煮飯,所以哈哈,就等我下廚煮煎三文魚... (其實,E餐飯全靠老公仔verbally教我,如果冇佢教,效果應該冇gum好)

材料:
  • 三文魚腩(x2)
  • 芫茜
  • 白胡椒粉, 鹽 & 橄欖油 (for seasoning)

做法:
  1. 三文魚用水冼,然後用紙dry (條魚要保持乾身)
  2. 幫D三文魚抹上適量橄欖油(等D白胡椒粉&鹽易D上條魚)
  3. 加鹽
  4. 加白胡椒粉
  5. 加芫茜
  6. 起鑊(D油一定要夠熱),然後加D三文魚落鑊。每邊魚煎approx一分鐘,然後就可以上碟。

老公仔嘅comment: 第一次煮,算做好,個presentation靚,隻蛋佢好surprised因為佢冇教到我,哈哈.... 佢重話隻蛋好點,cooked just right。

嘩,我今晚勁開心!因為我煮嘅嘢唔係每一次都放得入口架嘛...

No comments:

Post a Comment