Tuesday, September 1, 2009

today's mid arvo macchiato

尋晚已經好早訓,但係今日lunch後勁眼訓... 所以就落去買咗杯macchiato飲。

其實macchiato係個意大利字,解釋係 stained 或 marked... 而杯咖啡叫做macchiato因為佢係杯espresso加小小(i.e. stained)奶。

我係唔飲╱食有太多奶嘅嘢,因為奶會令我胃痛,但係咖啡冇奶又好似齋咗啲... 所以macchiato好啱我飲~ 只有啲咁多奶,perfect!

希望我哋部espresso機快D到,咁我就可以自己喺屋企"chung" macchiato飲啦(不過我諗重要等多成個月先到,因為喺申請AMEX card送嘅,話要等到今個月尾先至會寄嚟)。

No comments:

Post a Comment